Bridge of Voices Uluslararası Karışık Gruplar Etkinliği

Bridge of Voices Uluslararası Karışık Gruplar Etkinliği

 

International Group

Well known people 

Presentation Tool

Game Tool

 

 

 

 

Grup 1 / Elif Arslan

Stevie Wonder

Emaze

EDUCAPLAY 

Group 2 

Carole &Fırat

Ludwig van Beethoven

Spark Adobe

SOCRATIVE 

Group 3

Kemal & Ruta

Stephen Hawking

Moovly

LEARNINGAPPS

Group 4

Agnieszka Adamiak

Bilgen Bilgin

Frida Kahlo

Canva

Slido

Group 5

Merve

Nadia 

Helen Keller

Google Slides

WordMint

   

23.05.2021 848

Bu etkinlikte, 5 karma öğrenci grubumuz vardı; Stevie Wonder, Frida Kahlo, Stephen Hawking, Ludwig Van Beethoven ve Helen Keller'in hayatlarını sundular. Bu sunumlar ve sonrasındaki testler için işbirliği içinde çalışan tüm öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür ederiz.

Bu toplantıda, Dünya çapında farklı engelleri olan bazı insanların yaşamlarına odaklandık. Yukarıdaki listede de görüldüğü gibi, her bir uluslararası takım moderatör öğretmenler rehberliğinde, sunum ve testler için birer adet WEB2 aracı kullanarak, hem bu araçları öğrendiler hem de sunum esnasında diğer takımlara tanıttılar. Böylece hem engellerle yaşamış ama pes etmemiş  ünlüleri tanırken hem de teknolojik araçların çeşitliğini görerek kendilerini geliştirdiler.

 

Okulumuz öğretmenlerinden Elif ARSLAN'ın rehberliğindeki takım Stevie Wonder'ı Emaze aracını kullanarak tanıttı. Ardından Educaplay uygulaması ile katılımcılara Stevie Wonder sunumuyla ilgili bir quiz sunuldu. Bu quize katılan yaklaşık 40 öğrenci ve 9 öğretmen arasında birinci okulumuz öğrencilerinden Elif N. , ikinci Polonyalı ortağımızın öğrencisi Raja, üçüncü ise Litvanyalı ortağımızın öğrecisi Maja oldu.

Okulumuz Öğretmenlerinden Bilgen Bilgin moderatörlüğünde olan uluslararası takım, Canva kullanarak Frida Kahlo'nun hayatını anlattı. Slido uygulamasını kullanarak da izleyicilere sunum hakkında test uygulandı. 

Programın tamamını izlemek için tıklayabilirsiniz. 

 

Emaze Sunumu görmek için tıklayabilirsiniz.

 

Canva Sunumu.

 

 

 

 

 

 

Powered by emaze

 

 

 

23-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-202123-05-2021